Paleta znanj.
  • Kako lahko sodelujemo
  • Akademija za managerje delovne sreče
  • Delovna sreča
  • O nas
  • Kontakt
  • Menu

Kako carska je stranka, ko uporablja naš izdelek ♥

Kaj se zgodi s cenami dežnikov, ko dežuje? Pogosto se dvignejo. V IKEA prodajalnah pa jih znižajo. Ali ni to čudovit način, da osrečiš svoje stranke? Brez njih namreč ne bi bilo posla. Stranke so razlog, zakaj organizacija obstaja. Če ponujamo prave izdelke/storitve po pravi ceni in pod pravimi pogoji in držimo svojo obljubo, bo stranka zadovoljna in vse bo ok?

Petra Božič Blagajac

Kaj pa, če bi za stranke poskrbeli tako, da ne bi bili samo zadovoljni, ampak bi bilo njihovo življenje zaradi naših izdelkov in storitev dejansko bolj preprosto, varno, zdravo, bogatejše, imelo bi več smisla, bolj bi se zabavali; skratka bilo bi boljše?

Gre za miselni premik iz racionalnega koncepta skrbi za zadovoljstvo strank do bolj čustveno obarvane skrbi za srečo strank.

Copy of Copy of Prični svoj dan…srečen

Srečni zaposleni prinašajo srečne stranke

O tem, kako pomembno je, da so zaposleni srečni, smo že pisali. Če si srečen, si tudi bolj učinkovit, hkrati pa tudi bolj uspešen pri delu.

Ljudje, ki smo srečni pri delu, imamo radi svoje delo, imamo radi ljudi, s katerimi delamo in za katere delamo, smo polni energije, smo motivirani, zaupamo sebi in drugim, radi naredimo “dodaten korak” pri svojem delu. Ker je srečnim zaposlenim bolj mar za druge in imamo nekako naravno željo, da osrečimo druge, tudi bolje poskrbimo za stranke.

Srečni zaposleni osrečujemo stranke, ker smo tudi sami resnično srečni.

Kako osrečiti stranke?

Zakaj je oglaševalska brošura za nekaj, kar se prodaja običajno lepo oblikovana, barvita, tiskana na bleščečem papirju, navodila za isti izdelek pa so pogosto črno bela in tiskana na cenenem tankem papirju? Zato, ker je osnovni cilj večine podjetij prodaja – plačan račun.

Pa poglejmo nekaj primerov. Pri podjetju WD 40 imajo že v filozofiji zapisano, da je njihov namen ustvarjati pozitivne trajne spomine na reševanje problemov v delavnicah, tovarnah in domovih širom sveta. Na svoji spletni strani pokažejo primere, kako so stranke uporabile njihove izdelke, da so rešile številne probleme.

Kako pa za stranke skrbijo pri Zappos-u, spletnemu prodajalcu obuval in oblačil z 1500 zaposlenimi iz Las Vegasa? Ko si stranka zaželi izdelek, ki ga nimajo na zalogi, jim le tega pomagajo najti pri konkurenci. Ker je to najboljše za stranko v tej dani situaciji. Res je, da lahko izgubijo en nakup, na dolgi rok pa se stranke spomnijo, kako so jim pomagali in se vrnejo k njim.

Ne samo, da stranki izboljšamo življenje, tudi mi smo srečni, ker smo naredili nekaj dobrega in ne nazadnje je dobro tudi za posel, saj se srečne stranke raje vračajo in nakupujejo pri nas, priporočijo te drugim, oprostijo napake, jih celo pozabijo, ostanejo pa z nami tudi, če nekdo ponudi konkurenčni izdelek po nižji ceni.

Vsaka interakcija, ki jo imamo s stranko, je priložnost, da se povežemo s to osebo in jo naredimo malo bolj srečno, tudi s preprostimi stvarmi kot je npr. kompliment, kratek klepet o skupnem interesu, šala, nasvet. Že to, da vidimo stranko, še posebej, da vidimo nekaj pozitivnega, lahko naredi razliko in polepša dan osebi v svetu, kjer se ljudje počutijo vse bolj izolirani in osamljeni. Tako kot velja pri Disneyju; tam nisi stranka, ampak si gost.

feedback-1977987

Deli te vsebine s svetom!
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on Google+
  • Share on Pinterest
  • Share on Linkedin
  • Share by Mail

Paleta znanj
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Srečen človek je uspešen človek Ali je res, da ima stranka vedno prav?
Scroll to top

Uporabljamo piškotke.

OkejVeč informacij....

Piškotki in politika zasebnosti.

Kako uporabljamo piškotke?

Spletna stran uporablja piškotke. Piškotek je datoteka z informacijo o obisku na spletni strani, ki se ob obisku namesti na vašem računalniku. Piškotek je namenjen hitrejšemu in enostavnejšemu obisku spletne strani in na noben način ne spreminja programja vašega računalnika. Izbris piškotka iz vašega računalnika v nobenem primeru ne spremeni načina delovanja vašega računalnika in ne ogroža delovanja računalnika, operacijskega sistema, komponent in opreme.

V vsakem piškotku so osnovni podatki o vašem obisku spletne strani.

Podatke, pridobljene s pomočjo piškotkov, uporabljamo izključno za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje ob obisku spletne strani. Podatki, zbrani na naši spletni strani, ne bodo posredovani tretjim osebam, če to ni izrecno navedeno. Za vsako morebitno posredovanje podatkov tretjim osebam bo zahtevana izrecna odobritev.

Več informacij o piškotkih si lahko preberete na spodnji povezavi.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptReject Read More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT