Program Mednarodne akademije za managerje delovne sreče udeležencem ponuja vse, kar potrebujete, da boste lahko sebe, svoje ekipe in organizacije uspešno popeljali na pot do več sreče pri delu in do bolj pozitivne organizacijske kulture ter ustvarili trajno pozitivno spremembo v delovnem okolju.
Zaradi nepričakovanega in hitrega preskoka v neko novo realnost smo dodali tudi vsebine, s katerimi bomo v tej drugačni prihodnosti še bolj učinkovito gradili pozitivno delovno okolje in srečo posameznikov, ekip, vodij ter celotne organizacije.
Vsi, ki boste izobraževanje uspešno zaključili, boste prejeli mednarodno priznan certifikat za managerja delovne sreče, ki postaja eden najbolj vročih poklicev 21. stoletja.
Akademija odpira vrata za novo generacijo jeseni, izobraževanje pa bo ponovno potekalo na spletu.
Zvrstila se bodo on-line srečanja v živo, vnaprej posneta predavanja, izvedli bomo tudi različne skupinske naloge. Program bo obsegal približno 5 ur tedensko.
Srečanja v živo bodo potekala po vnaprej določenem urniku, vnaprej posnete prispevke pa boste lahko prilagodili svojemu času. Prav tako program predvideva tudi nekaj mentorskih ur certificiranih managerk delovne sreče, ki bodo služile namenu priprave izpitne naloge. Podrobnejše informacije bodo na voljo kmalu.
Da bi lahko zagotovili odlično učno izkušnjo in omogočili učinkovito povezovanje, bo naša skupina majhna (do 10 udeležencev).
–
Program Woohoo akademije za managerje delovne sreče
1. del: Teorija in koncept delovne sreče
Modul 1: Osnove delovne sreče
Vse, kar učimo in delamo, temelji na znanstveni in strokovni podlagi. Zato bomo v prvem modulu pogledali izsledke najrelevantnejših aktualnih raziskav s področja delovne sreče, psihologije, sociologije in managementa, ki se nanašajo na srečo pri delu.
Seznanili se bomo z razvojem koncepta delovne sreče ter z vplivom na razvoj organizacij in ne nazadnje bomo pogledali, kako koncept podpirajo družbeni trendi.
Spoznali bomo tudi Kahnemanov hibridni model sreče, ki je eden najpomembnejših temeljev za ustvarjanje bolj srečnih delovnih okolij.
- Znanost o sreči.
- Pregled najnovejših najpomembnejših raziskav s področja delovne sreče ter najpomembnejših izsledkov raziskav s področja psihologije, sociologije in managementa; kako se le ti nanašajo na delovno okolje.
- Najpomembnejši nauki pozitivne psihologije in kako jih uporabiti v organizacijah.
- Nekaj o splošnih družbenih trendih merjenja sreče in dobrega počutja.
- Pregled konceptov zadovoljstvo, zavzetost in delovna sreča.
- Kahnemanov hibridni model sreče – najboljši model za indikacijo delovne sreče.
- Kaj nas osrečuje in onesrečuje pri delu? (ugotovitve globalne Woohoo raziskave in nacionalne raziskave Palete znanj).
- Odnosi in rezultati.
- Smisel pri delu.
- Koristi delovne sreče za posameznika in organizacije (ter ostale deležnike).
- Zakaj srečne organizacije ustvarjajo višje dobičke?
Modul 2: Koncept delovne sreče – osebni in timski nivo
Sreča pri delu se prične z menoj. Posameznik je najpomembnejši dejavnik uspešne transformacije organizacijske kulture v pozitivno, brez njegovih prizadevanj so vse aktivnosti, ki pridejo s strani organizacije manj uspešne.
Običajno smo posamezniki tudi del ekipe (ali več njih). Delovna sreča je nalezljiva in se prenaša na naše sodelavce, zato smo za naše in njihovo dobro počutje na delovnem mestu toliko bolj odgovorni.ž
Z rednim in kakovostnim komuniciranjem gradimo tisto najpomembnejše za vsakega posameznika – odnos. Odnos s sodelavci pa je tisto, kar je večini pri delu najpomembnejše. Vse to so teme našega drugega srečanja.
- Kako delovna sreča učinkuje na posameznika?
- Sreča pri delu se prične z menoj.
- Kako si sam menedžer svoje (delovne) sreče in kako si pripravimoosebni načrt delovne sreče?
- Medosebno komuniciranje / komuniciranje v ekipah / komuniciranje z vodjo / komuniciranje s sodelavci
- Kako razvijati pozitivne učinkovite ekipe?
- Manifest ekipe.
Modul 3: Koncept delovne sreče – organizacijski strateški nivo
Vsaka organizacija ima svojo kulturo, pa če zanjo skrbimo ali ne. Kako je naša organizacijska kultura lahko pozitivna?
Prične se na strateškem nivoju, ko zaposlene združuje isto pozitivno poslanstvo, vizija in vrednote, ko znamka delodajalca izraža srečno strateško usmerjenosti, ko pozitivno delovanje podpirajo srečni vodje, ko za ustvarjanje srečnega delovnega okolja skrbi manager za delovno srečo. Vse to pa naši organizaciji omogoča lojalne srečne stranke.
In ker vemo, da lahko razvijamo samo tisto, kar merimo, bomo na tretjem srečanju spoznali tudi načine, kako meriti delovno srečo.
- Kako ustvarjamo bolj srečno delovno okolje?
- Zakaj je delovna sreča koncept vodenja organizacije?
- Kako zastaviti proces uvajanja in izvajanja aktivnosti delovne sreče za dolgotrajen učinek?
- Strategije za srečo pri delu (poslanstvo, vizija, vrednote, strateška hiša,…).
- Pozitivna organizacijska kultura.
- Znamka delodajalca in izkušnja zaposlenih.
- Vloga vodij pri soustvarjanju (uvajanju in izgradnji) sreče pri delu.
- Kako voditi s srečo?
- Poklic prihodnosti – menedžer delovne sreče (CHO); vloga, kompetence, naloge,…
- Kako merimo delovno srečo?
- Srečne stranke.
2. del: Delovna sreča v praksi
Modul 4: Delovna sreča v praksi – primeri srečnih podjetij in dobrih praks
Širom sveta številne organizacije vseh velikosti in dejavnosti skrbijo za srečo svojih zaposlenih. Na tokratnem srečanju bomo spoznavali najboljše primere delovne sreče v praksi – učinkovite, preproste, zabavne projekte in aktivnosti, za katere ne potrebujemo veliko finančnih sredstev.
Skozi cel program bomo pozornost namenjali novo nastali situaciji, v tem delu pa si bomo pogledali še nekaj dobrih praks, ki so ustvarile organizacije širom sveta.
Virtualno bomo obiskali eno od srečnih podjetij in spoznali njihovo kulturo, navade, razmišljanja.
Prav tako pa bomo pričeli ustvarjati načrte za več sreče na delovnem mestu v vaši organizaciji.
- Področja, ki sestavljajo srečo na delovnem mestu (hvaležnost, pozdrav, zahvala,…).
- Virtualni obisk srečnega podjetja.
- Primeri dobre prakse.
- Priprava načrta delovne sreče za moje podjetje/organizacijo.
Modul 5: Delovna sreča v praksi – kako vpeljati delovno srečo v mojo organizacijo?
Na predzadnjem srečanju bomo spoznavali, kako v organizaciji ustvariti ozračje, ki bo podpiralo koncept delovne sreče; predvsem, kako pridobiti in vključiti vodstvo ter sodelavce.
Prav tako bomo na osnovi izkušenj pogledali, kje ležijo potencialne pasti, kakšni so ugovori in zakaj nekateri projekti ne uspejo tako, kot bi želeli.
Skozi 15 let izkušenj smo znotraj mednarodne mreže strokovnjakov sreče pri delu nabrali pravo zakladnico različnih orodij; nekaj jih bomo pogledali in se pogovorili o njih.
- Kako predstaviti srečo pri delu v organizaciji?
- Kako vključiti zaposlene in ustvariti primerno ozračje?
- Kako pridobiti vodstvo in kako pridobiti sodelavce?
- Zakaj nekateri projekti za več sreče pri delu propadejo in kje ležijo potencialne pasti?
- Pogosti ugovori zoper delovno srečo.
- Naše najboljše vaje in orodja.
Modul 6: Izpit in podelitev certifikatov
Na zadnjem srečanju boste predstavili izpitno nalogo, ki jo boste dobili tekom izobraževanja. Z njo boste pokazali svoje znanje in razmišljanje, ki vam bo najprej pomagalo do pridobitve naziva Woohoo certificiran manager delovne sreče, kasneje pa do načrtovanja ter izvajanja aktivnosti, s katerimi boste v vaše delovno okolje vnesli več delovne sreče.
S podelitvijo certifikatov bomo zaključili naše druženje. Maja in Petra vam bova na voljo še en mesec po zaključku, povezani pa bomo ostali tudi znotraj Facebook skupine Ambasadorji delovne sreče.
Komu je izobraževanje namenjeno?
→ vsem, ki želijo pridobiti ali nadgraditi aktualna znanja, kompetence in izkušnje o soustvarjanju pozitivnih organizacijskih kultur na temelju srečnejših delovnih okolij;
→ tistim, ki želijo razviti kompetence za poklic prihodnosti – manager za srečo pri delu;
→ tistim, ki želijo v središče svojega delovanja postaviti ljudi in tako soustvarjati boljši jutri za vse;
→ tistim, ki se soočajo z izzivi, ki jih je prineslo obdobje karantene zaradi virusa COVID-19 (nizka morala, pomanjkanje socialne povezanosti, nizka zavzetost zaposlenih, strah pred spremembami ali drugimi izzivi, ki so prišli na plano v teh tednih).
Še posebej jo priporočamo strokovnjakom in praktikom področij managementa človeškega kapitala (HRM), internim komunikatorjem, lastnikom podjetij, managerjem, vodjem ekip in vsem, ki bi želeli v svojih organizacijah skrbeti za soustvarjanje pozitivnega delovnega okolja.
Kaj pridobite z udeležbo?
→ Uporabno široko teoretično in praktično znanje.
→ Strokovno znanstveno podlago iz področij psihologije, managementa in komuniciranja. Vse, kar prakticiramo in učimo pri našem delu, namreč temelji na relevantnih raziskavah iz celega sveta.
→ Več kot petnajst let mednarodnih izkušenj.
→ Zbirko najboljših primerov dobrih praks, iz katere boste črpali navdih za svoje delo.
→ Nabor preizkušenih orodij in nasvetov na osnovi naših več kot dvajsetletnih izkušenj s področja načrtovanja rasti in razvoja v ljudi usmerjenih organizacij.
→ Mednarodno priznan certifikat, ko uspešno zaključite izobraževanje.
→ Strokovno podporo pri vpeljevanju koncepta delovne sreče v vaši organizaciji za določen čas.
→ Nekaj mesečno brezplačno članstvo v mednarodni partnerski mreži strokovnjakov za srečo pri delu Woohoo, ki ponuja priložnost izmenjave znanja in izkušenj s partnerji, praktiki in strokovnjaki iz celega sveta.
→ Nekaj mesečni neomejen dostop do znanja, zbranega na interaktivni akademski platformi mednarodne partnerske mreže. Gradiva so v angleškem jeziku.
→ Mreženje in sklepanje novih prijateljstev; ob pridobljenem teoretičnem in praktičnem znanju bo v času izobraževanja še prostor za spoznavanje novih ljudi ter sklepanje srečnih in srčnih poznanstev.
Vaša investicija
–
Cena mednarodno certificiranega izobraževanja znaša 1.725,00 EUR brez DDV.
V ceno je (ob predavanjih, treningih in delavnicah) vključeno:
→ vsa gradiva v slovenskem jeziku, ki jih prejmete neposredno po zaključenem modulu,
→ vsi video posnetki, ki bodo na voljo do dogovorjenega datuma,
→ izpit,
→ izdaja certifikata,
→ svečana podelitev certifikata v živo (če bodo razmere dopuščale),
→ strokovna podpora Palete znanj v času trajanja izobraževanja in do dogovorjenega datuma,
→ vključitev v Facebook skupino Ambasadorji delovne sreče,
→ nekaj mesečno brezplačno članstvo in neomejen dostop do materialov mednarodne partnerske mreže Woohoo v angleškem jeziku,
→ paket presenečenja in
→ 10% popust za certificirane managerje delovne sreče na vse delavnice in tečaje Palete znanj, povezane s tematiko delovne sreče.
Zaradi zagotavljanja kakovosti dela je število udeležencev omejeno na 10. Minimalno število udeležencev je 4.
*Prijava je šteta za potrjeno ob plačilu šolnine.
Več o splošnih pogojih udeležbe si lahko preberete tukaj.
Organizatorki in vodilni predavateljici
Mednarodno certificirano Woohoo Akademijo za managerje delovne sreče (Woohoo CHO Academy) v Sloveniji organizira in vodi Paleta znanj, v sodelovanju z mednarodno mrežo strokovnjakov za srečo pri delu Woohoo Inc., ki širi koncept sreče pri delu širom sveta že več kot 15 let.
Do danes jo je uspešno zaključilo več kot 200 strokovnjakov in praktikov za srečo pri delu iz celotnega sveta.
Petra Božič Blagajac in Maja Lončar sva prvi mednarodno certificirani menedžerki delovne sreče v Sloveniji.
Imava več kot 20-let izkušenj na področju komuniciranja, marketinga ter upravljanja rasti in razvoja ljudi ter organizacij. Sva svetovalki za soustvarjanje pozitivnih organizacijskih kultur, govorki na Global Online Happiness at Work Summit, gostujoči predavateljici na DOBA Fakulteti, avtorici številnih strokovnih člankov (Svet Kapitala, HR&M Revija, Revija Direktor, Marketing Magazin, V fokusu…) ter gostujoči predavateljici na Culture Management Academy v Beogradu in Akademiji za managerje delovne sreče na Poljskem.
Maja Lončar je zaljubljena v možnost izbire, prepričana v moč znanja in sodelovanja. Pri svojem delu želi soustvarjati odlična delovna okolja, bolj zadovoljne zaposlene, srečnejše posameznike in res dobre voditelje svojih organizacij. Predvsem zato, da »delovna sreča« ne bo več loterija in privilegij ampak način življenja. Je diplomirana ekonomistka z 20 letnimi izkušnjami s področij splošnega, organizacijskega in finančnega upravljanja mikro in manjših podjetij. Specialistka projektnega managementa, s posebno ljubeznijo do odkrivanja idej, ki jim je vredno vdihniti življenje in jim najti pravo pot za uresničitev. Je tudi nosilka certifikata Londonske šole za odnose z javnostmi. Zadnjih nekaj let se najbolj posveča strateškim pristopom za izgradnjo pozitivnih organizacijskih kultur v organizacijah.
Petra Božič Blagajac verjame, da je komuniciranje osnova življenja. In da tisto, podkrepljeno s pravim odtenkom znanja, premika gore. Je diplomirana ekonomistka, ki je svojo kariero posvetila komuniciranju in izgradnji odnosov – v vseh različicah. Rada ima sodobno dimenzijo komuniciranja, zato se že vrsto let ukvarja s spletnimi stranmi in družbenimi omrežji. Prav tako jo navdušujejo odnosi, ki se ustvarjajo med sodelavci; njena posebna ljubezen je izgradnja spodbudnega delovnega okolja. V več kot 20 letih pridobivanja izkušenj se je ukvarjala tudi s strateškim načrtovanjem komuniciranja v podjetjih, korporativnim in tržnim komuniciranjem, pogosto je posredovala svoje znanje na praktično usmerjenih komunikacijskih delavnicah ter bila gostujoča predavateljica Londonske šole za odnose z javnostmi v Sloveniji, na Hrvaškem ter v BiH.
Gostujoči predavatelji
Z nami bodo svoje izkušnje in razmišljanja delili tudi gostujoči strokovnjaki in praktiki mednarodne partnerske mreže Woohoo.
Prijavljam se na Mednarodno certificirano Woohoo Akademijo za managerje delovne sreče (Woohoo CHO Academy)
c