Paleta znanj.
  • Kako lahko sodelujemo
  • Akademija za managerje delovne sreče
  • Delovna sreča
  • O nas
  • Kontakt
  • Menu

Zakaj vstaneš vsako jutro?

Današnje dopoldne sem preživela z ekipo zaposlenih v manjšem podjetju, ki zase pravi, da »smo podjetje, kjer smo ljudje, od katerih nihče vsega ne ve. Skupaj nas je skoraj dovolj, da rešimo vsak problem«. Skupaj smo preživeli zabavne in zanimive štiri ure, ko smo se pogovarjali, kako komunicirati v timu in kako graditi odnose, ki bodo osrečevali.

Petra Božič Blagajac

Ker smo v predhodnih raziskavah in analizah njihove organizacijske kulture ugotovili, da morajo več delati na svoji ustvarjalnosti, smo začeli kreativno, s prebujanjem možgančkov. comm

Potem nas je pot vodila od razmišljanja o tem, kaj sploh je komuniciranje, do tega kako komunicirati, da bodo navdušene vse strani. Ugotavljali smo, da je potrebno začeti pri sebi. Mi smo tisti, ki ustvarimo komunikacijo, jo oblikujemo po meri sogovornika in jo usmerjamo. Zato je potrebno, da najprej dobro poznamo sebe, da se razumemo in predvsem, da smo prijazni do sebe. Z mislimi ustvarjamo našo realnost; kakor bomo mislili o sebi, takšni bomo in pritegnili bomo življenje, ki bo ustrezalo takšni podobi.

Pogovarjali smo se tudi o tem, kako smo si različni, kako je potrebno upoštevati lastnosti naših osebnosti in graditi na naši različnosti. Če se dobro poznamo med seboj vemo, kako je potrebno do koga pristopiti in mu predstaviti naš predlog, da bo izveden v obojestransko korist, kako lahko skupaj zastavimo cilje in jih dosežemo – učinkovito in pravočasno. Dobro se spoznamo, ko se pogovarjamo; tudi o družini, hobijih, talentih, prebranih knjigah, ogledanih filmih.

Govorili smo o moči vprašanja “Zakaj?“. To je vprašanje, ki se mu pogosto kar nekako izognemo. Kaj, kdaj, kdo ali kako nam še nekako gredo iz ust. Zakaj pa nas prestraši? Zakaj? Ker nas pripelje do pravega bistva, ko ugotoviš ali delaš pravo stvar, ali pa bi jo bilo bolje opustiti in se mogoče premakniti iz cone udobja. In zakaj delaš tako, kot delaš. Še bolje; 5-krat se vprašaj zakaj. O tem govori tudi Simon Sinek v svojem navdihujočem TED predavanju o zlatem krogu (https://www.youtube.com/watch?v=IPYeCltXpxw). Ljudi je razdelil na tiste, ki vedo kaj počnejo, na tiste, ki vedo, kako naj to počnejo, in na tiste, ki vedo, zakaj to počnejo. Med slednjimi je tudi večina najboljših svetovnih voditeljev.

Vsi smo se strinjali, da se celotna komunikacija prične s preprostimi besedami kot so prosim, hvala, dober dan in na svidenje. Njihova moč je neizmerna in odpira skoraj vsa vrata. Če se jim pridruži še nasmeh, je zmaga zagotovljena. Naslednji korak je pohvala, najmočnejši motivator. Tista pohvala, ko se hkrati zahvališ, pohvališ za dobro opravljeno delo, ki ga definiraš (katero dejanje in zakaj).

Ko potegneš pod črto, komuniciranje povsod sledi enakim pravilom; med sodelavci, med prijatelji, v družini. Na temeljih spoštovanja, potrpežljivosti in razumevanja.

Deli te vsebine s svetom!
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on Google+
  • Share on Pinterest
  • Share on Linkedin
  • Share by Mail
Paleta znanj
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Sindrom Miki Miške Življenje se prične na robu cone udobja
Scroll to top

Uporabljamo piškotke.

OkejVeč informacij....

Piškotki in politika zasebnosti.

Kako uporabljamo piškotke?

Spletna stran uporablja piškotke. Piškotek je datoteka z informacijo o obisku na spletni strani, ki se ob obisku namesti na vašem računalniku. Piškotek je namenjen hitrejšemu in enostavnejšemu obisku spletne strani in na noben način ne spreminja programja vašega računalnika. Izbris piškotka iz vašega računalnika v nobenem primeru ne spremeni načina delovanja vašega računalnika in ne ogroža delovanja računalnika, operacijskega sistema, komponent in opreme.

V vsakem piškotku so osnovni podatki o vašem obisku spletne strani.

Podatke, pridobljene s pomočjo piškotkov, uporabljamo izključno za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje ob obisku spletne strani. Podatki, zbrani na naši spletni strani, ne bodo posredovani tretjim osebam, če to ni izrecno navedeno. Za vsako morebitno posredovanje podatkov tretjim osebam bo zahtevana izrecna odobritev.

Več informacij o piškotkih si lahko preberete na spodnji povezavi.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptReject Read More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT