Delovna sreča
… je celovit koncept vodenja in delovanja sodobnih organizacij, ki temelji na poslovnem modelu »srečne zanke«, ključni dejavnik poslovnega uspeha ter najmočnejši pogon posameznika in uspešnih ekip.
Delovna sreča nas v prvi vrsti spodbuja, da identificiramo in krepimo pozitivne vidike svojega delovnega življenja, kot so odnosi in dosežki.
Omogoča ključno konkurenčno prednost današnjega poslovnega sveta – osebno zadovoljstvo z opravljanjem dela, zavzete zaposlene, biti iskan delodajalec ter poslovanje in komuniciranje na vseh nivojih po načelu »človek človeku« (»H2H«).
Ljudje, ki so srečni pri delu,
- so bolj produktivni, uspešni in učinkoviti,
- so bolj ustvarjalni, imajo več in boljše ideje,
- bolje delajo v timu, vzdržujejo boljše odnose in bolje komunicirajo,
- so boljši vodje in sprejemajo boljše odločitve,
- boljše skrbijo za stranke in jih osrečujejo,
- ko so v vlogi prodajalca, prodajo več,
- so bolj motivirani in polni energije,
- so bolj optimistični in vključeni/zavzeti,
- so bolj zdravi in manj odsotni z dela,
- so bolj prilagodljivi, se hitreje učijo in se lažje znajdejo v kriznih situacijah.
Srečna podjetja
- imajo možnost izbirati med najboljšimi kadri in talenti,
- imajo lojalne zaposlene, ki v podjetju ostajajo daljše obdobje, saj imajo boljšo delovno izkušnjo,
- imajo predane in k ciljem usmerjene zaposlene,
- imajo nižjo stopnjo odsotnosti z dela zaradi bolezni in absentizma,
- imajo hitreje razvijajoče in inovativne zaposlene, ki lažje sledijo dogajanju na trgu,
- imajo bolj srečne in lojalne stranke,
- ustvarijo več prihodkov, prodaja je boljša,
- so bolj produktivna, njihovi izdelki in storitve so odlične kakovosti,
- imajo višjo tržno vrednost,
- so v času kriznih situacij bolj prilagodljiva in si lažje opomorejo.