Mednarodna akademija
za managerje delovne sreče
–
Najcelovitejše certificirano izobraževanje za poklic prihodnosti:
Manager delovne sreče.
Ponovno odpiramo vrata 25. marca 2025.
–
Pri delu preživimo 2/3 našega aktivnega odraslega življenja. Ko za nekaj porabimo toliko časa, je pomembno, da se pri tem dobro počutimo. Globalne raziskave pa kažejo, da kar okoli 75% ljudi na delovnem mestu ni zavzetih in srečnih, kar je zelo zaskrbljujoče.
Če želite v središče delovanja svojega podjetja ali organizacije postaviti ljudi ter zanje ustvarjati pozitivno izkušnjo zaposlenega in spodbudno delovno okolje, je dobro imeti nekoga, ki se bo temu posvečal. Zaposleni se bodo lahko razvijali in rasli, delovno okolje pa bo uspešno odgovarjalo tudi na izzive prihodnosti dela.
Program Mednarodne akademije za managerje delovne sreče v 12 tednih udeležencem ponuja vse, kar potrebujete, da boste lahko sebe, svoje ekipe in organizacije uspešno popeljali na pot do več delovne sreče in do bolj pozitivne organizacijske kulture. Tako boste ustvarili trajno pozitivno spremembo v delovnem okolju in v življenju vaših zaposlenih.
Pridružite se, če…
– se soočate s posledicami dogajanja v zadnjih treh letih kot so pomanjkanje povezanosti med zaposlenimi, nizka stopnja zadovoljstva in zavzetosti, pomanjkanje psihološke varnosti, strah pred spremembami, povečane stopnje negativnega stresa med zaposlenimi in z drugimi izzivi;
– imate težave pri pridobivanju novih zaposlenih in pri zadržanju obstoječih;
– želite v središče svojega delovanja postaviti ljudi in tako soustvarjati boljši jutri za vse;
– ste podjetje ali organizacija, ki se sooča s hitro in veliko rastjo števila zaposlenih;
– čutite potrebo po strateški nadgradnji ali transformaciji organizacijske kulture, da bi le ta postala vaša konkurenčna prednost;
– aktivno razvijate strateško funkcijo Culture Managementa in avtentično znamko delodajalca;
– želite pridobiti ali nadgraditi aktualna znanja, kompetence in izkušnje o soustvarjanju pozitivnih organizacijskih kultur in pozitivne izkušnje zaposlenih na temelju srečnejših delovnih okolij;
– želite razviti kompetence za poklic prihodnosti: manager delovne sreče (Chief Happiness Officer).
Udeležba na on-line Mednarodni akademiji za managerje delovne sreče je strateška poteza za rast in razvoj organizacije v prihodnosti.
Še posebej jo priporočamo strokovnjakom in praktikom področij managementa človeškega kapitala (Human Capital Management), internim komunikatorjem, lastnikom podjetij, managerjem, vodjem ekip in vsem, ki bi želeli v svojih organizacijah skrbeti za soustvarjanje spodbudnega delovnega okolja, pozitivne izkušnje zaposlenega in srčne znamke delodajalca.
O akademiji
Program akademije temelji na ugotovitvah najnovejših raziskav in trendov s področij delovne sreče, vodenja, psihologije, nevroznanosti, sociologije, managementa in ekonomije.
Med izobraževanjem boste spoznavali strokovno znanstvene podlage o pomembnosti sreče za posameznika in družbo. Spoznavali boste koncept delovne sreče na osebnem, timskem in organizacijsko-strateškem nivoju ter raziskovali najboljše prakse in orodja, s katerimi jo boste uspešno prenesli in živeli v praksi.
V dvanajstih tednih intenzivnega on-line izobraževanja vas čaka:
- 6 dvournih on-line izobraževalno-mentorskih srečanj v živo (preko Zooma), predvidoma vsak drugi torek,
- vnaprej posneta krajša teoretično-praktična predavanja po načelih microlearninga v šestih modulih, ki si jih lahko ogledate kadarkoli vam ustreza,
- številni zabavni izzivi in skupinske naloge za dodatno samostojno delo pod mentorstvom voditeljic akademije,
- bogata zbirka strokovne literature in podpornih vsebin,
- gostujoči domači in tuji predavatelji, strokovnjaki in praktiki s področij managementa človeškega kapitala in delovne sreče,
- dodatne individualne mentorske ure z voditeljicama akademije.
Prijavljam se na Mednarodno certificirano Woohoo Akademijo za managerje delovne sreče (Woohoo CHO Academy)
c
Splošni pogoji udeležbe
Program akademije
Izobraževanje, ki ponuja več kot 50 ur vsebine, poteka v naši srečni spletni učilnici, ki je zasnovana na sodobni in uporabniku prijazni učni platformi in je na voljo tudi kot aplikacija za mobilne telefone.
Da lahko zagotovimo odlično učno izkušnjo in omogočimo učinkovito povezovanje, so naše skupine majhne (do 15 udeležencev).
MODUL 1 – Teorija delovne sreče – osnove delovne sreče
Znanost o sreči.
Družbeni trendi na področju sreče in dobrega počutja.
Prihodnost dela & izzivi.
Kaj nas osrečuje in onesrečuje pri delu?
MODUL 2 – Koncept delovne sreče
Zadovoljstvo, zavzetost in delovna sreča.
Kahnemanov hibridni model sreče – temelj za ustvarjanje srečnih delovnih okolij.
Odnosi in rezultati. Smisel in avtonomija.
Koristi delovne sreče za posameznika in organizacije.
Srečne stranke.
MODUL 3 – Delovna sreča na osebnem in timskem nivoju
Sreča pri delu se prične z menoj.
Osebni načrt delovne sreče.
Pozitivno komuniciranje.
Razvijamo pozitivne ekipe.
Manifest ekipe.
MODUL 4 – Delovna sreča na organizacijsko strateškem nivoju
Pozitivna organizacijska kultura & strateški Culture Management.
Znamka delodajalca in izkušnja zaposlenih.
Vodenje s srečo.
Poklic prihodnosti – manager delovne sreče (Chief Happiness Officer) & ekipe za srečo (Happiness teams).
Merjenje delovne sreče.
MODUL 5 – Delovna sreča v praksi
Izbrani primeri dobrih praks. Naše najboljše vaje in orodja.
Priprava načrta delovne sreče za organizacijo.
Kako predstaviti in komunicirati delovno srečo v organizaciji; vodstvu in sodelavcem?
Pogosti ugovori zoper delovno srečo.
Mentorsko delo.
MODUL 6 – Izpit in podelitev certifikatov
Mentorsko delo.
Izdelava zaključne naloge.
Predstavitev zaključne naloge.
Podelitev certifikatov.
Vaša investicija
–
Cena izobraževanja znaša 1.550,00 EUR brez DDV.
Pri tem je na voljo tudi nekaj ugodnosti:
- 10% popust za zgodnje prijave (do 30.9.2024),
- 10% popust za skupinske prijave iz iste organizacije (2 ali več udeležencev) in
- 10% popust za člane Slovenske kadrovske zveze.
*Popusti se med seboj ne seštevajo.
*Cena udeležbe s priznanim popustom tako znaša 1.395,00 brez DDV.
Vrednost izobraževanja vključuje (ob predavanjih, online srečanjih, gradivih za učenje, zbirki literature in mentorskih urah):
→ enoletni dostop do vseh gradiv v online učilnici,
→ 3 brezplačne ure individualnega svetovanja in mentorstva v vrednosti 450 EUR v roku 6 mesecev od zaključenega izobraževanja (kot strokovna podpora izvedbi načrta delovne sreče),
→ izdaja in podelitev certifikata,
→ vključitev v skupnost ambasadorjev delovne sreče,
→ predstavitev Woohoo Unlimited partnerstva,
→ paket presenečenja in
→ 10% popust za certificirane managerje delovne sreče na vse naše delavnice in tečaje.
Zaradi zagotavljanja kakovosti dela je število udeležencev omejeno na 15. Minimalno število udeležencev je 6.
Več o splošnih pogojih udeležbe si lahko preberete tukaj.
Kaj pridobite z udeležbo?
– Uporabno široko teoretično in praktično znanje, prilagojeno potrebam, željam in izzivom udeležencev.
– Strokovno znanstveno podlago iz področij psihologije, managementa in komuniciranja. Vse, kar prakticiramo in učimo pri našem delu temelji na relevantnih raziskavah iz celega sveta.
– Zbirko najboljših primerov dobrih praks iz več kot 20 let mednarodnih izkušenj, v katerih boste našli navdih za svoje delo.
– Nabor preizkušenih orodij in nasvetov na osnovi naših več kot 25-letnih izkušenj s področja načrtovanja rasti in razvoja v ljudi usmerjenih organizacij.
– Certifikat ob uspešnem zaključku izobraževanja.
– Strokovno podporo pri vpeljevanju koncepta delovne sreče v vaši organizaciji še 6 mesecev po zaključku izobraževanja.
– Možnost mreženja in sklepanja novih prijateljstev; ob pridobljenem teoretičnem in praktičnem znanju bo v času izobraževanja še prostor za spoznavanje novih ljudi ter sklepanje srečnih in srčnih poznanstev.
Z vami bomo…
Ustanoviteljici slovenske in hrvaške Akademije za managerje delovne sreče, voditeljici in predavateljici sta Maja Lončar in Petra Božič Blagajac, prvi mednarodno certificirani menedžerki delovne sreče v Sloveniji in strateški svetovalki za soustvarjanje pozitivnih organizacijskih kultur.
Celostne programe nadgradnje organizacijskih kultur, svetovanja, predavanja, delavnice in druga izobraževanja izvajata na osnovi najinih 25-letnih izkušenj na področju komuniciranja, marketinga ter strateškega upravljanja rasti in razvoja ljudi ter organizacij. Sta certificirani partnerici največjega svetovnega združenja strokovnjakov in praktikov delovne sreče Woohoo Unlimited, ki združuje 120 strokovnjakov in praktikov delovne sreče iz 30-ih držav sveta.
Sta avtorici številnih strokovnih člankov, gostujoči predavateljici na slovenskih in mednarodnih fakultetah, soustvarjalki in govorki na Global Online Happiness at Work Summit in gostujoči predavateljici na angleški in poljski Akademiji za managerje delovne sreče ter na Culture Management Academy v Beogradu.
Maja Lončar, ambasadorka delovne sreče in voditeljica/predavateljica Mednarodne akademije za managerje delovne sreče
Maja je zaljubljena v možnost izbire, prepričana v moč znanja in sodelovanja. Pri svojem delu je na misiji soustvarjati odlična delovna okolja, predvsem zato, da »delovna sreča« ne bo več loterija in privilegij, ampak način življenja. Zato se zadnjih nekaj let najbolj posveča upravljanju organizacijske kulture in razvoju strateških pristopov za izgradnjo pozitivnih organizacij.
Je diplomirana ekonomistka z več kot 20 letnimi izkušnjami s področij splošnega upravljanja mikro in manjših podjetij. Je tudi specialistka strateškega managementa, s posebno ljubeznijo do odkrivanja idej, ki jim je vredno vdihniti življenje in jim najti pravo pot za uresničitev.
Petra Božič Blagajac, ambasadorka delovne sreče in voditeljica/predavateljica Mednarodne akademije za managerje delovne sreče
Petra verjame, da je komuniciranje ključno za gradnjo pozitivne kulture in delovne sreče v organizacijah. Kariero je posvetila komuniciranju, ki ustvarja pozitivno izkušnjo zaposlenega in gradi prijazne, spoštljive odnose.
Že več kot 25 let predaja bogato znanje in izkušnje na delavnicah in predavanjih o ter predava o komuniciranju, gradnji odnosov, gradnji ekip, sodelovanju, vodenju ter sreči in osebni rasti. Na pot komuniciranja in gradnje odnosov se je podala kot svetovalka za komuniciranje v eni največjih slovenskih agencij za komuniciranje, kjer se ukvarjala tudi s strateškim načrtovanjem komuniciranja v organizacijah, korporativnim in spletnim komuniciranjem.
Naši gostje in predavatelji
Gostujoče predavatelje skrbno izberemo glede na profil naših udeležencev, da zagotovimo kar najbolj optimalno učno izkušnjo. Z nami svoje izkušnje in razmišljanja delijo strokovnjaki in praktiki delovne sreče iz različnih podjetij, organizacij, iz mednarodne partnerske mreže Woohoo Unlimited ter iz Slovenije.
Z nami so svoje znanje in izkušnje že delili
Maja Pene, AdStar d.o.o., Slovenija; Lina Pilih, Media Publikum d.o.o., Slovenija; dr. Dragana Mitrić – Aćimović, Culture Impact, Srbija; Nikola Grísniková, Dedoles, Slovaška; Aurelie Litynski, Happitude at work, Švica; Sarah Metcalfe, Happy Coffee Consulting, Velika Britanija; Fennande van der Meulen in Maartje Wolff, Happy Office, Nizozemska; Juergen Oefinger, Hewlett Packard, Nemčija; Tamara Valenčič, HRM svetovalka, Slovenija; Griet Deca in Kim Hilgert, Tryangle, Belgija; Maja Nedučić, Vega IT, Srbija; Alexander Kjerulf, Woohoo Inc,, Danska.
Na naši akademiji so certifikat managerja delovne sreče pridobili med drugimi tudi predstavniki iz podjetij in organizacij kot so Ascalab d.o.o., Dinetix d.o.o., Inšpektorat Republike Slovenije za delo – Projektna enota za izvajanje projektov, Johnson & Johnson d.o.o., Kemis d.o.o., Mercator d.d., Ordinacija idej d.o.o., Telemach d.o.o., Triglav Zdravstvena zavarovalnica, d.d., UKC Maribor in številni samostojni podjetniki. Program akademije je zaključilo 30 udeleženk.
Udeležba na Akademiji je popotovanje, ki bi ga moral opraviti vsakdo, ne glede na položaj, ki ga ima v podjetju. Čedalje več podjetij se zaveda, da je razlika med uspešnimi in manj uspešnimi podjetji ravno v tem, da se uspešna zavedajo, da so danes odlični kandidati tisti, ki izbirajo delodajalca in ne obratno. Ravno zato je pomembno, da podjetje ustvarja pogoje, v katerih bodo zaposleni srečni.
Akademija Palete znanj je odličen začetek raziskovanja te poti sreče, Maja in Petra pa najboljši mentorici in sopotnici, ki s svojo pozitivno energijo in strastjo do dela, ne samo podajata znanje ampak usmerjata k nadaljnjem raziskovanju ter gradita skupnost, ki bo imela velik pomen v prihodnosti najuspešnejših podjetij.
Petra in Maja s Palete znanj sta prekrasni ambasadorski delovne sreče, ki s svojim znanjem in izkušnjami vsekakor dajeta širši vpogled v teorijo & prakso na področju doseganja in zagotavljanja sreče na delovnem mestu.
Vesela sem, da sta Mednarodno certificirano Woohoo Akademijo za managerje delovne sreče pripeljali tudi v Slovenijo. Petra in Maja sta odlični predavateljici in mentorici, ki svoje bogato znanje in izkušnje predajata s srčnostjo, potrpežljivostjo in neverjetno dobro energijo. Bogato znanje, ki smo ga dobili med izobraževanjem, bi morali podajati že v šolah ali pa v vsaki delovni organizaciji, saj bi s tem opolnomočili ljudi, da poskrbijo za svojo delovno srečo in postanejo srečni zaposleni.
Paleta znanj mi je ponudila res pravo paleto novega znanja in spretnosti. In to na sproščujoč in privlačen način. Toplo priporočam.
Še posebej všeč mi je bila svoboda pri spremljanju vsebin, saj smo posnetke lahko pogledale za nazaj. Seveda pa ne smemo pozabiti naših ponedeljkovih popoldanskih kavic, ko smo se podružile – brez tega ne bi bilo tako zabavno. Odlično izpeljan hibrid med gledanjem posnetkov ter druženjem v živo same ali pa z gosti.
Brez pretiravanja lahko rečem, da me je Akademija osrečevala, navdihovala in razširila moja obzorja. Petra in Maja sta krasni mentorici, ki resnično živita in dihata z delovno srečo. Njun entuziazem je nalezljiv!
Maja in Petra – dekleti, ki se trudita svet obračati na bolje. Ob njima sem se počutila sproščeno, bila sem jaz. Sta isto misleči oziroma lahko rečem kar isto čuteči, zato smo se odlično ujele.
Usposabljanje za managerja sreče pri delu mi je odprlo nove dimenzije pogleda na delovna okolja, o katerih doslej še nisem razmišljala. V današnjem hitrem, pogosto virtualnem, svetu, kjer smo si olajšali življenje tako, da smo skrili čustva, je pravo razsvetljenje spoznanje, da se je s čustvi treba ukvarjati in v delovnih okoljih negovati predvsem pozitivna. Čemur posvečaš pozornost, to raste. Če gojiš nezaupanje in večaš kontrolo, ker te je eden izmed sodelavcev razočaral, se krepi nezaupanje in veča možnost napak tudi pri vseh ostalih. Če pa po drugi strani posvečaš pozornost predvsem pohvali in pozitivnim platem dela sodelavcev, se bo večalo njihovo zadovoljstvo, bolj bodo kreativni in produktivni.
Ker se pri delu ukvarjam v glavnem s konflikti in njihovimi posledicami, sem s konceptom sreče pri delu končno dobila tudi praktično orodje, kako poskrbeti, da delovno okolje ne bo postalo bojišče, polno ranjencev in dezerterjev. Gojiti srečo pri delu pomeni zagotoviti si močno preventivo pred vsemi negativnimi pojavi v delovnem okolju (nerazrešeni konflikti, trpinčenje, nadlegovanje, absentizem, prezentizem, kršitve discipline, nezgode pri delu, poklicne bolezni). Zdaj lahko rečem vsem, ki me vprašajo, ali se da preprečiti zgoraj navedene pojave, da je to možno z aktivnim grajenjem sreče pri delu. Za to pa lahko poskrbi primerno usposobljen manager sreče pri delu, ki ima dovolj znanja, poguma, ustvarjalnosti in srčnosti, da lahko premika meje znotraj kolektiva. Managerke, ki smo se usposobile pri Paleti znanj, smo prejele ogromno znanja in se prepričale na lastne oči, da je vedno mogoče narediti enega ali več korakov k srečnejšemu delovnemu okolju.
Delovna sreča je celovit koncept vodenja in delovanja organizacij prihodnosti, usmerjenih v soustvarjanje organizacijskih kultur, ki v ospredje svojega delovanja postavljajo ljudi ter razvoj pozitivnih odnosov med njimi, da bi dosegali še boljše in predvsem tiste rezultate, ki so organizaciji najpomembnejši. Je ključni dejavnik poslovnega uspeha ter najmočnejši pogon posameznika in uspešnih ekip. Zato je še toliko bolj pomembno, da postane način življenja. Za posameznike, ekipe in organizacije v celoti.
Številne raziskave dokazujejo, da so podjetja in organizacije, kjer so zaposleni srečni, bolj uspešna. Prav tako so med najbolj željenimi delodajalci, imajo srečne stranke in ustvarjajo višje prihodke ter, v primerjavi s povprečjem, ustvarjajo višje dodane vrednosti.